Bel naar 09 286 04 09 of stuur email naar hello@eeva.be
Meeting gemaakt door iemand anders | |
Meeting gemaakt door u |
Om te bladeren in de agenda kunt u klikken op de pijltjes in het kalenderhoofd. De agenda is op verschillende manieren te bekijken, bijvoorbeeld per maand of per dag, door op de corresponderende tabjes te klikken. Een lijst met alle beschikbare plekken in de agenda krijgt u door op de tab “Vrij” te klikken.
Nieuwe meetings kunt u maken door op een beschikbare plek in agenda te klikken. Door op bestaande meetings te klikken ziet u meer details en kunt u wijzigingen aanbrengen. In de tabel hieronder vindt u wie meetings mag aanmaken en wijzigen. De beheerder bepaalt welke informatie ingevoerd moet worden en wie er wijzigingen mag maken. Als een venster in de weg zit of niet goed zichtbaar is, kunt u het verschuiven door aan de bovenkant te slepen.
Wie kan een login aanmaken? | Iedereen die het webadres weet kan een login aanmaken. |
Wie kan de agenda zien? | Iedereen die het webadres weet kan het inzien |
Wie kan meetings toevoegen? | Iedereen die de agenda kan inzien kan iets toevoegen |
Wie kan meetings wijzigen? | Wijzigingen kunnen alleen gemaakt worden door de beheerder of door superusers |