1 / 5 |
- Klanten online afspraken laten maken
- Een gezamenlijke agenda bijhouden online
- Beheer de agenda in supervisor modus
- Met de starthulp een nieuwe agenda maken
- Meerdere agenda’s beheren via het dashboard
Door klanten online te laten reserveren bent u minder tijd kwijt aan telefoneren en verhoogt u het serviceniveau van uw bedrijf
![SuperSaaS Tour](http://static.supersaas.net/nl/tour/page_1_nl.png)
![1](http://static.supersaas.net/img/tour/orange_bull_1.png)
De agenda kunt u qua kleur en logo zelf aanpassen. U kunt ook tekst en plaatjes toevoegen om productinformatie te laten zien.
![2](http://static.supersaas.net/img/tour/orange_bull_2.png)
Het maandoverzicht laat uw gebruikers makkelijk navigeren en in een oogopslag zien wanneer uw dienst nog beschikbaar is.
![3](http://static.supersaas.net/img/tour/orange_bull_3.png)
De agenda kan op verschillende manieren bekeken worden, u kunt precies instellen wat de gebruikers te zien krijgen.
![4](http://static.supersaas.net/img/tour/orange_bull_4.png)
U kunt precies aangeven welke velden de gebruiker moet invullen om een afspraak te maken, reeds bekende informatie wordt vanzelf ingevuld.