SuperSaaS Tour

Vorige

Online reserveren is geen
overbodige luxe

  • Volgens het CBS biedt meer dan een kwart van de bedrijven in Nederland al de mogelijkheid om online te bestellen of reserveren
  • Ook de frequentie waarmee Nederlanders online winkelen stijgt; 57% van alle internet gebruikers bestelt regelmatig goederen of diensten via internet
  • Veel klanten geven aan dat SuperSaaS bijdraagt aan het stijgen van de omzet en het vergroten van het bereik
  • Kortom, uw klanten verwachten dat ze u 24/7 kunnen bereiken en door hierin te voorzien kunt u zelf een aanzienlijke tijdwinst behalen
Online reserveren groeit in populariteit

De flexibiliteit van het systeem maakt het geschikt voor vele toepassingen

  • De toepassingen van SuperSaaS lopen uiteen van grote landelijke vaccinatie projecten tot kleinschalig gebruik zoals het reserveren van een gemeenschappelijke auto
  • Ons klantenportfolio varieert van overheidsinstanties tot multinationals, ziekenhuizen en kleine zelfstandigen
  • Veel klanten gebruiken het systeem naast het maken van online afspraken ook nog voor andere toepassingen, zoals het intern reserveren van vergaderkamers. Binnen een account kunt u zoveel agenda’s aanmaken als u zelf wilt
  • De flexibele opzet van het systeem heeft het mogelijk gemaakt om het systeem wereldwijd aan te bieden. SuperSaaS heeft klanten in bijna 200 verschillende landen en is beschikbaar in 34 talen
Geschikt voor vele toepassingen

Drie verschillende soorten agenda’s maken het systeem toepasbaar voor vrijwel elk bedrijf

  • De resource agenda wordt gebruikt voor 1-op-1 afspraken met bijvoorbeeld een therapeut. De gebruiker ziet direct de beschikbare tijden op de agenda
  • De capaciteitsagenda is geschikt om meerdere gebruikers op hetzelfde moment een reservering te laten maken, zoals bij het inschrijven voor een fitnessles of evenement. Bij een capaciteitsagenda maakt u zelf openingen aan waarop men zich in kan schrijven
  • Met een service agenda selecteert de gebruiker eerst een van uw diensten, waarna de gebruiker de beschikbare tijden ziet. Een service agenda kan aan meerdere resource agenda’s worden gekoppeld
1 op 1 afspraken

Ons self-servicemodel zorgt er voor dat we het systeem zo goedkoop mogelijk kunnen aanbieden

  • De starthulp helpt u op weg met het instellen van uw systeem
  • Onze documentatie pagina helpt u verder op weg met achtergrondinformatie over de verschillende systeem instellingen
  • Uiteraard kunt u altijd rekenen op prompte online support als u die nodig heeft; ook in de avonduren en in het weekeinde
Starthulp

Een breed scala aan features maakt dat het systeem is aan te passen aan uw bedrijfsproces en huisstijl

  • Automatische bevestigingen en herinneringen voorkomen verwarring over gemaakte afspraken
  • Met geïntegreerde betalingsopties hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de betaling ter plaatse
  • Zodra u het systeem heeft ingesteld, kunt u het in enkele minuten in uw eigen website integreren
  • Automatische wachtlijsten zorgen voor een optimaal gebruik van uw capaciteit
Automatische wachtlijsten
Dia 1Klanten willen
online reserveren
Dia 2Vele soorten
toepassingen
Dia 33 soorten
agenda’s
Dia 4Goedkoop door
self-service model
Dia 5Breed scala
aan features
Volgende

Probeer het systeem vooral eens uit met de gratis versie.

Account aanmaken