Online reserveringssysteem voor auto- en fietsverhuur
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Online verhuur gemakkelijk en stressvrij gemaakt
Stroomlijn het boeken en beheren van auto’s, fietsen en andere voertuigen. Pas beschikbaarheid en prijzen voor piektijden aan, definieer speciale verhuurpakketten of aanbiedingen.
Bied online betaling vooraf aan voor boekingen en gebruik sms of e-mail voor boekingsbevestigingen en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.
De mogelijkheden van ons afspraak- en reserveringssysteem voor auto- en fietsverhuur
Laat ze zelf boeken
Laat klanten zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alle functionaliteit die u nodig hebt voor auto- en fietsverhuur zoals locatiebeheer of buffertijd om een auto tussendoor te reinigen
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals bezit van een rijbewijs of aanvullende diensten
Voeg toe aan uw website
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, e-mailhandtekening, Instagram en meer
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Alles is aan te passen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom online reserveren van vervoersmiddelen inmiddels de standaard is
Uw klanten boeken voertuigen 24/7 online
Met online reserveringssoftware kunt u klanten gemakkelijk op elk moment online voertuigen laten boeken. Door automatisering bespaart u tijd, zorgt u ervoor dat uw voertuigen maximaal worden benut en biedt u extra service aan klanten.
- Klanttevredenheid: sta klanten toe om reserveringen te maken en te wijzigen wanneer het hen het beste uitkomt.
- Buffertijd: voeg automatisch buffertijd toe tussen boekingen om tijd toe te wijzen voor het schoonmaken, onderhouden of tanken van het voertuig.
- Verminder no-shows: stuur automatisch boekingsbevestigingen en herinneringen kort voor de ophaaltijd.
- Geen dubbele boekingen: het systeem voorkomt dubbele boekingen die zouden kunnen voorkomen bij een papieren systeem
- Annuleringen: bepaal of en hoe ver van tevoren reserveringen kunnen worden gewijzigd of geannuleerd.
Een verscheidenheid aan commerciële mogelijkheden
Laat het systeem zorgen voor betaling vooraf en ontdek nieuwe mogelijkheden om de omzet te verhogen.
- Betalingen: naast betaling als onderdeel van de reservering, is het ook mogelijk om achteraf automatisch een factuur te sturen, via uw eigen betalingsprovider.
- Prijsregels: pas prijsregels toe om leden met korting te laten boeken of gebruik credits. Stel piek- en dalurentarieven in voor het vakantieseizoen, dag van de week, enz.
- Speciale aanbiedingen: trek nieuwe en terugkerende klanten aan met promoties (bijv. een coupon voor een toekomstige reservering gratis of vroegboekkorting).
- Cross-selling: laat klanten gemakkelijk extra’s toevoegen aan hun reservering, zoals GPS-navigatie of kinderzitjes.
Een online reserveringssysteem past uitstekend bij autoverhuurbedrijven
Veel van onze klanten zijn actief in de verhuur of beheren een wagenpark. Op basis van hun feedback hebben we onze software geoptimaliseerd en functies toegevoegd gedurende vele jaren, zodat het systeem nu in elke planningsbehoefte van uw bedrijf kan voorzien.
- Onbeperkt: er is geen limiet op het aantal voertuigen of agenda’s op al onze betaalde pakketten.
- Terugkerende reserveringen: gebruik het systeem voor enkele reserveringen of voor herhalende boekingen.
- Interne notificaties: stuur geautomatiseerd berichten naar de juiste personeelsleden voor het schoonmaken van voertuigen na elke verhuur of naar het klantenserviceteam voor speciale verzoeken.
- Direct boeken: gebruik QR-codes voor reservering voor specifieke voertuigen terwijl u of de klant ernaast staat.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Autoverhuur
- Diensten voor het delen van ritten
- Verhuur van vrachtwagens
- Verhuur van motorfietsen en scooters
- Verhuur van luxe voertuigen
- Verhuur van campers
- Shuttleservices
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.