Online afsprakenplanning voor buurtverenigingen & vrijwilligerswerk
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraak- en bijeenkomstplanning gemakkelijker voor u en uw gemeenschap
Stroomlijn het plannen van vrijwilligersactiviteiten, gemeenschapsevenementen, en projecten. Pas registratieformulieren aan, beheer deelnemerslijsten, en stel geautomatiseerde herinneringen in voor aankomende activiteiten.
Synchroniseer boekingen automatisch met de agenda-app op uw telefoon of die van uw team. Koppel met betalingsplatformen voor donaties of toegangsprijzen, en gebruik sms voor directe updates naar vrijwilligers en deelnemers.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw buurtvereniging of vrijwilligerswerk.
De mogelijkheden van ons afspraak- en reserveringssysteem voor buurtverenigingen & vrijwilligerswerk
Laat ze zelf boeken
Laat vrijwilligers zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alles was u nodig heeft zoals tijdsblokken vaststellen of het aantal benodigde vrijwilligers per hulpvraag beheren
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig heeft voor een reservering, zoals vaardigheden, interesses of beschikbare middelen
Voeg toe aan uw website
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, e-mailhandtekening, Instagram en meer
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Alles is aan te passen
Stel aangepaste afspraakduur in, geef op welke informatie gebruikers moeten invullen, specificeer de locatie van gebeurtenissen, enz.
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom verenigingen en organisaties hun vrijwilligers online planning bieden
Vrijwilligers plannen 24/7 online afspraken in
Met online planningssoftware kunt u vrijwilligers gemakkelijk hun beschikbaarheid laten aangeven en op elk moment nieuwe tijdslots toevoegen voor vrijwilligerswerk. Dit bespaart u niet alleen tijd, maar voorkomt ook ongebruikte tijdslots. En voor vrijwilligers is het veel makkelijker om ook buiten de reguliere uren sessies te kunnen inplannen.
- Flexibele planning: geef vrijwilligers de mogelijkheid zelf op elk moment te kiezen uit het aanbod van vrijwilligerswerk.
- Gemakkelijk herplannen: laat vrijwilligers gemakkelijk hun beschikbaarheid aanpassen om zo de deelnamegraad te verhogen.
- Capaciteitsbeheer: beheer gemakkelijk het aantal deelnemers per sessie om overbezetting te voorkomen.
Diverse mogelijkheden voor uw welzijnsorganisatie
Laat het systeem de planning afhandelen en ontdek nieuwe mogelijkheden voor uw organisatie.
- Op maat gemaakt: bepaal voor elk vrijwilligersinitiatief de gewenste duur van deelname, welke details van de vrijwilligers of deelnemers nodig zijn, de locatie en andere details.
- Agenda’s combineren: perfect voor het plannen van activiteiten waarbij de coördinatie tussen meerdere vrijwilligers en middelen (zoals auto’s of locaties) vereist is.
- Beschikbaarheid synchroniseren: wanneer een vrijwilliger zijn of haar agenda op beschikbaar zet, komen er slots vrij in andere agenda’s die door hulpbehoevenden kunnen worden geboekt.
Geoptimaliseerd voor het plannen van evenementen en vrijwilligerswerk
Op basis van feedback van welzijnsorganisaties hebben we onze software geoptimaliseerd om tegemoet te komen aan de unieke planningsbehoeften van vrijwilligersactiviteiten.
- Terugkerende sessies: gebruik het systeem voor eenmalige evenementen of voor het inplannen van terugkerende dienstverlening.
- Onbeperkte groei: geef zonder extra kosten alle soorten dienstverlening aan die uw organisatie aanbiedt, zoals schoonmaken, bijles geven of mentoring.
- Vrijwilligersbeheer: onderhoud een database met vrijwilligersinformatie en hun voorkeuren voor betere organisatie en coördinatie.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Non-profitorganisaties
- Liefdadigheidsstichtingen
- Gemeenschapscentra
- Dierenasielen en reddingsorganisaties
- Daklozenopvangcentra
- Voedselbanken en pantry’s
- Milieubeschermingsgroepen
- Jeugdmentorschapsprogramma’s
- Ouderenzorg Voorzieningen
- Vrijwilligersprogramma’s in ziekenhuizen of gezondheidszorg
- Bijlesprogramma’s voor begeleiding of onderwijs
- Rampenhulporganisaties
- Huisvestingsinitiatieven
- Culturele en kunstorganisaties
- Gemeenschapstuinen of stadslandbouwprojecten
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw organisatie
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw organisatie op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.