Online afsprakensysteem voor zakelijke dienstverlening
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Moeiteloos afspraken boeken voor de zakelijke dienstverlening
Ons platform is geschikt voor elke vorm van professionele dienstverlening. Plan digitale afspraken of face to face klantvergaderingen naadloos in.
Synchroniseer afspraken automatisch met de agenda’s van uw personeel. Laat klanten vooraf betalen voor uw diensten en gebruik sms of e-mail om afspraken te bevestigen en herinneringen te sturen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.
Mogelijkheden van ons online afsprakensysteem voor dienstverlening
Laat ze zelf boeken
Laat klanten zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer klanten zonder uw tussenkomst afspraken in uw agenda kunnen boeken of verzetten
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Alles wat u nodig heeft voor uw bedrijf zoals ervoor zorgen dat het juiste team of personeelslid is toegewezen aan elke afspraak, op basis van hun beschikbaarheid en vaardigheden
Voeg toe aan uw website
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals specifieke gebieden om op te focussen
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Alles is aan te passen
Creëer voor elke medewerker een eigen agenda, voeg reistijd toe na afspraken, maak herhalende afspraken
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Download de afsprakengeschiedenis van individuele werknemers voor analyse of om de loonberekening eenvoudiger te maken.
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom dienstverleners steeds vaker gebruik maken van online reserveringssystemen
Verhoogde efficiëntie in het plannen van gesprekken
Een van de belangrijkste voordelen van een service voor afsprakenplanning voor dienstverleners, is de verhoogde efficiëntie in het plannen van gesprekken. Gemakkelijk afspraken plannen zonder heen en weer te hoeven mailen.
- Verhoog de klanttevredenheid: speel in op de behoeften van uw klanten door hen afspraken te laten boeken wanneer het hen het beste uitkomt.
- Buffertijd: voeg automatisch buffertijd toe tussen afspraken om extra tijd te reserveren voor cliënten die mogelijk veel te bespreken hebben of voor de voorbereiding van de volgende afspraak.
- Verhoog de efficiëntie: laat klanten eenvoudig kiezen uit verschillende soorten afspraken, zoals reguliere check-ins, consultaties of vervolgbezoeken en pas de duur van de afspraak daarop aan.
Laat de software het papierwerk afhandelen
Laat het systeem betalingen vooraf afhandelen en ontdek nieuwe commerciële kansen.
- Betalingsmogelijkheden: van vooruitbetaling bij boeking tot kredietpakketten, of facturering na afloop van de afspraak via uw betalingssysteem.
- Dynamische prijsstelling: implementeer flexibele prijzen voor bijvoorbeeld afspraken in het weekend of voor gespecialiseerde aanvragen.
- Beheer annuleringen effectief: stel uw eigen annuleringsbeleid op om no-shows en late annuleringen tot een minimum te beperken.
Geoptimaliseerd voor alle professionele planningsbehoeften
Ontwikkeld op basis van feedback van klanten om ervoor te zorgen dat het voldoet aan de uiteenlopende behoeften van professionele dienstverlening.
- Gecombineerde agenda’s: zorg ervoor dat het systeem alleen boekingen toestaat op momenten dat er ook een kamer beschikbaar is, of een collega die bij het gesprek aanwezig moet zijn.
- Virtuele afspraken: stuur automatisch een link voor online vergaderservices zoals Google Meet en Zoom, bij virtuele afspraken.
- Notificaties: stuur automatisch boekingsbevestigingen en herinneringen kort voor de gereserveerde tijd.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Financiële dienstverlening en advies
- Consultaties
- Juridische dienstverlening
- Boekhoudkundige dienstverlening
- Belastingadvies
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.