Flexibele online afspraakplanning voor scholen en universiteiten
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraakplanning gemakkelijker en efficiënter
Beheer efficiënt lesroosters, examens en academische evenementen. Pas het systeem aan voor lezingen, seminars en docentenvergaderingen.
Synchroniseer uw SuperSaaS agenda’s automatisch met persoonlijke agenda-apps. Gebruik sms of e-mail voor bevestigingen en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.
Enkele mogelijkheden van ons online boekingssysteem voor scholen & universiteiten
Zelfstandig boeken
Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer studenten zonder uw tussenkomst afspraken in uw agenda kunnen boeken of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alles wat u nodig heeft voor scholen en universiteiten zoals beheer van de beschikbaarheid van gedeelde middelen zoals computerlabs, bibliotheken of sportfaciliteiten
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas het uiterlijk volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals studentnummers of cursuscodes
Voeg toe aan uw website
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, e-mailhandtekening, Instagram en meer
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Integreer een kredietsysteem
Bied de mogelijkheid om een beperkt aantal klassen per periode te boeken met een kredietsysteem
Koppel met andere agenda’s
Koppel meerdere roosters van docenten of synchroniseer met andere agenda’s zoals Outlook, Google Agenda, Microsoft 365 of Apple Calendar.
Alles is aan te passen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom veel scholen en universiteiten gebruik maken van online afspraakplanning
Studenten boeken lessen en ouders boeken afspraken
Studenten, leraren en ouders kunnen op elk moment, vanaf elk apparaat, uw online schoolagenda bekijken of gebruiken, of het nu gaat om examenregistraties, schoolgebeurtenissen, activiteiten, afspraken of het beheren van klas- of lokaalschema’s.
- Veelzijdig: kies tussen een-op-een vergaderingen of groepslessen waar meerdere studenten zich voor kunnen inschrijven.
- Apparatuur reserveren: gebruik een kalender om gedeelde apparatuur zoals een overheadprojector of geluidssysteem te boeken.
- Beheer studentgegevens: u kunt aanmeldformulieren toevoegen om studenteninformatie zoals hun huidige niveau vast te leggen. Voeg notities toe om de aanwezigheid en persoonlijke voortgang bij te houden
- Follow-ups: stuur automatisch huiswerkopdrachten na elke les als een opvolgmail of sms.
Laat het online boekingssysteem het werk voor u doen
Bespaar waardevolle tijd en vul uw agenda op de manier dat het beste werkt voor u, uw studenten en hun ouders.
- Minder administratie: automatiseer elk aspect van het planningsproces zodat u meer tijd kunt besteden aan het lesgeven van uw studenten.
- Afspraken goedkeuren: behoud de controle over afspraken door te kiezen om nieuwe reserveringen eerst goed te keuren. Het systeem stelt u elke keer op de hoogte wanneer een boeking wordt gemaakt waar u zelf de keuze heeft om deze goed te keuren of af te wijzen.
- Verminder no-shows: stuur automatisch afspraakbevestigingen en herinneringen kort voor de gereserveerde tijd.
- Buffertijd: voeg automatisch buffertijd toe tussen lessen om extra tijd toe te wijzen voor ouderbesprekingen of voor de voorbereiding van uw volgende les.
Dekt alle behoeftes voor educatieve planning
Op basis van feedback van professionals in de onderwijssector is ons afsprakensysteem geoptimaliseerd zodat het nu aan elke behoefte van uw school en universiteit kan voldoen.
- Onbeperkt aantal docenten: ongeacht hoeveel leraren, ze kunnen allemaal hun eigen agenda en werktijden beheren zonder extra kosten.
- Spreekt uw taal: beschikbaar in 34 verschillende talen om internationale studenten van over de hele wereld in hun eigen taal te ondersteunen.
- Evenementen beheren: gebruik SuperSaaS ook als een registratiesysteem wanneer u schoolevenementen organiseert, of voor het boeken van sportvelden, auditoria of zalen.
- Automatische betalingen: voeg online betaling toe tijdens het reserveringsproces voor tickets voor schoolevenementen of verhuur van uw faciliteiten.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Examens
- Excursies
- Online lessen
- Ouder-leraar afspraken
- Studentenconferenties
- Evenementen
- Sportveld reservering
- Afspraken met studenten
- Personeelsbijeenkomsten
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Wanneer studenten en ouders zelf online afspraken maken, hoeft u niet langer heen en weer te communiceren. In een digitale wereld heeft dit steeds vaker de voorkeur.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk, waardoor uw kostbare tijd optimaal wordt benut.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.