De flexibele online boekingssoftware voor workshops en trainingen
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Workshopplanning gemakkelijker gemaakt voor u en uw deelnemers
Bespaar tijd bij het organiseren van workshops, seminars en trainingssessies. Pas trainingstijden aan, verzeker de beschikbaarheid van trainers en ruimtes, en regel registraties van deelnemers.
Verstuur automatisch een link voor een Google Meet of Zoom meeting. Houd planningen gesynchroniseerd met de agenda van elke trainer. Biedt online betaling van cursuskosten en gebruik sms of e-mail voor bevestigingen, voorbereidingen en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.
De mogelijkheden van ons afspraak- en reserveringssysteem voor workshops en training
Laat ze zelf boeken
Laat deelnemers zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alles wat u nodig heeft voor workshops en trainingen zoals limieten vaststellen voor het aantal deelnemers per sessie en beperkingen m.b.t. wijzigingen of annulering
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals ervaringsniveau of dieetbeperkingen
Voeg toe aan uw website
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, e-mailhandtekening, Instagram en meer
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Alles is aan te passen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom online reserveren voor workshops & trainingen de standaard is
Deelnemers boeken 24/7 online workshops & trainingssessies
Laat deelnemers zich eenvoudig inschrijven voor workshops, trainingen en seminars op elk moment, vanaf elk apparaat. Ons online planningssysteem stroomlijnt het proces, bespaart tijd voor zowel organisatoren als deelnemers, en zorgt voor een maximale bezettingsgraad.
- Flexibele planningsopties: organiseer moeiteloos zowel groepssessies als individuele vervolgafspraken.
- Deelnemersinformatie: gebruik registratieformulieren om gegevens en voorkeuren van deelnemers te verzamelen. Maak notities per deelnemer over aanwezigheid en vordering.
- Virtuele afspraken: stuur automatisch een link voor (video) conferencing diensten als Google Meet en Zoom, bij virtuele bijeenkomsten.
- Minimaliseer no-shows: automatische bevestigingen en herinneringen helpen een hoge opkomst te garanderen.
- Verhoog bezettingsgraad: gebruik een wachtlijst met automatische of handmatige plaatsing en meldingen om uw bezettingsgraad te maximaliseren en gebruikers te informeren wanneer er een plek vrijkomt.
Stroomlijn uw processen met een online planningssysteem
Automatiseer de planning om uw sessies moeiteloos te vullen en administratieve lasten te verminderen zodat u zich kunt focussen op het leveren van hoogwaardige trainingen.
- Verminder administratieve werkzaamheden: laat het systeem de logistieke afhandeling van reserveringen regelen, van de initiële inschrijving tot feedback achteraf.
- Online betalingen: vereenvoudig het innen van vergoedingen voor workshops of materialen met behulp van geïntegreerde betalingsoplossingen.
- Gecombineerde agenda’s: boek automatisch lokalen, apparatuur en eventueel noodzakelijke materialen voor elke training.
- Goedkeuringsproces: houd de controle over de deelnemerslijsten door registratieverzoeken desgewenst goed te keuren.
- Buffertijd: neem voorbereidings- en afrondingstijd op in uw planning om kwaliteit en organisatie te handhaven.
Uitgebreide oplossing voor het plannen van workshops en trainingen
Op basis van feedback van professionele trainers en workshopbegeleiders, hebben we een systeem ontwikkeld dat aansluit bij alle aspecten van workshopplanning en deelnemersbeheer.
- Onbeperkt schaalbaar: beheer moeiteloos elk aantal lessen, trainers en middelen zonder extra kosten.
- Meerdere talen: maak uw workshops toegankelijk voor een wereldwijd publiek met ondersteuning voor 34 talen.
- Evenementen: integreer naadloos registratie voor grotere seminars of speciale gastcolleges.
- Opvolging: verstuur automatisch materialen, feedbackformulieren of cursussen na elke trainingssessie.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Online klassen
- cursusboekingen
- Taalscholen
- Coaching -klassen
- Tutoring
- Coaching -lessen
- Workshops
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.